Informatikai szolgáltatások

Informatikai támogatás

A Kar informatikai támogatását a Központi Informatikai Szolgáltató Csoport végzi.

HelpDesk

Az egyetem informatikai szolgáltatásaival kapcsolatos információk kérése, tájékoztatás nyújtása, szolgáltatás igénybevétele, hibabejelentés és incidenskezelés a HelpDesk központosított csatornáin lehetséges:

E-mail: informatika@ppke.hu

Telefonon hétfőtől csütörtökig naponta 8:00 és 16:30 óra között, pénteken 8:00 és 14:00 óra között: (06-1) 886-4701

Személyesen: PPKE JÁK Informatika Labor (1088 Budapest, Szentkirályi utca 28. I. emelet 101. terem)

Amennyiben a probléma jellege olyan, hogy távoli segítségnyújtás lehetséges, akkor a távoli segítségnyújtás a TeamViewer program segítségével történik.

Számítógéphasználat

Informatika Labor

101-es terem, 260-as mellék

Nyitvatartás

hétfőtől csütörtökig: 8 - 16-ig
péntek: 8 - 13.30-ig

A labor használata

Könyvtári Informatika Labor

Nyitvatartás

hétfő - csütörtök: 9 - 18 óráig
péntek: 9 - 16 óráig
szombat: 10 - 14 óráig

Informatika gyakorló

 Az Informatika Gyakorló 20, korszerű számítógéppel felszerelt oktatóterem elsősorban oktatási célokra. Továbbképzési és informatikai bemutatókra is használjuk, Neptun, Poszeidon, belső informatikai tanfolyamok megtartására is ott kerül sor.

 WIFI

Az Aula, Könyvtár, Gesztenyéskert, büfé és egyéb közösségi terek WIFI használata megoldott. A WIFI szolgáltatást kizárólag PPKE JÁK-os azonosítóval lehet igénybe venni, melyet az Informatika Laborban lehet igényelni nyitvatartási időben. Beállításokkal kapcsolatos kérdéseket is ott lehet feltenni.

x